De 10e editie van het Master in Sales programma was opnieuw een groot succes! Meer dan 30 Sales Managers en (Key) Account Managers van toonaangevende organisaties zoals ABN AMRO Bank N.V., a.s.r. verzekeringen, Facilicom Group, GraydonCreditsafe Nederland, KPN, Nationale-Nederlanden en Salesforce kwamen samen om de nieuwste (neuro)wetenschappelijke inzichten en toekomstgerichte strategieën te ontdekken.

Het ééndaagse Master in Sales programma zat weer boordevol inspiratie, state-of-the-art praktijkcases en er was voldoende ruimte voorzien om tijdens de action-learning workshops het ‘strategische gesprek met je klant’ of een real-life eindejaarsonderhandeling te oefenen op collega vakgenoten.

Highlights van het programma:

  • C-Level Selling: Become a Trusted Advisor for the board room
    Prof. Dr. Régis Lemmens
  • AI Powered Sales
    Ass. Prof. Dr. Peter van der Putten
  • Waardecreatie door Data: Best practices en toekomstperspectief voor commerciële groei
    Vincent de Pooter (CMO)
  • The Power of Decision Making
    Dr. Roeland Dietvorst, PhD
  • (Dirty) Tricks voor de eindejaar onderhandelingen
    Mr. George van Houtem MBA