Incompany maatwerk programma’s

Bij ISAM geloven we dat elke organisatie zijn eigen specifieke ontwikkel- en veranderdoelen heeft, passend bij de organisatiestructuur en de fase van de commerciële transformatie waar de organisatie zich in bevindt. Ook heeft elke organisatie zijn eigen marktdynamiek, marktbenadering én hieruit voortvloeiende bedrijfscultuur. Al onze incompanytrainingen stemmen we daarop af, met als (nieuwe) commerciële skills te ontwikkelen, je mindset te veranderen, commerciële processen te verbeteren en professionals te empoweren. Ook stimuleren en verbeteren we de onderlinge samenwerking binnen én tussen teams.

Informatie aanvragen
Home / Maatwerk

ISAM

Incompany opleidingen

Wil jij de prestaties van jouw marketing- en salesorganisatie verbeteren? Kies dan voor ISAM’s incompany opleidingen. Deze richten zich op:

  • individuele marketing en sales professionals;
  • commerciële teams;
  • de commerciële organisatie als geheel.

Ontwikkelings- en

Veranderingsprogramma’s

ISAM is gespecialiseerd in het ontwerpen en implementeren van bedrijfsspecifieke ontwikkelings- en veranderingsprogramma’s. Dat doen we voor uiteenlopende organisaties in Nederland en voor multinationals en internationale teams wereldwijd. Al onze programma’s zijn maatwerk.

Kernbegrippen

Over ons

  • Sinds 1996 het het ISAM-team meer dan 15.000 marketing en sales professionals, commerciële leiders en commerciële teams geholpen met hun persoonlijke én professionele ontwikkeling.
  • Programma’s op basis van het 70-20-10-framework van Charles Jennings (resp. leren door zelf te ervaren, leren van anderen en leren door opleiding). Onze gemengde ontwikkelingsprogramma’s bevatten altijd verschillende methoden om een optimale impact te faciliteren.
  • Intensieve samenwerking met diverse toonaangevende universiteiten in Europa. Daarom baseren onze programma’s zich op de laatste wetenschappelijke inzichten in marketing en sales en beïnvloedende vakgebieden als neuro-wetenschap, psychologie, inkoop en bedrijfseconomie.
  • ISAM-teams met meertalige (business) trainers. Zij zijn expert in hun vakgebied en weten uit te dagen en te inspireren.

Specifieke

Uitgangspunten

Al onze ontwikkelings- en veranderingsprogramma’s hebben de volgende uitgangspunten:

  • Gebaseerd op de specifieke business context en het ecosysteem van jouw organisatie
  • Rekening houdend met het perspectief van de inkoopfunctie van de klant
  • Combinaties van trainingen, coaching en assignments voor individuen én teams
  • Gemiddelde duur: 12 – 24 maanden

Doel van de

Programma’s

  • Commerciële skills ontwikkelen
  • Mindset veranderen
  • Onderlingen samenwerking binnen én tussen teams stimuleren en verbeteren
  • Commerciële processen verbeteren
  • Professionals empoweren