In-company maatwerk programma’s

Al onze in-company trainingen worden afgestemd op de behoeften en context van jouw organisatie.

Informatie aanvragen

ISAM

In-company opleidingen

Verbeteren van de prestaties van jouw marketing en sales organisatie? Wil je dat bereiken, kies dan voor ISAM’s in-company opleidingen. Deze richten zich op de prestaties van:

  • de individuele marketing en sales professionals

  • de commerciële teams

  • de commerciële organisatie als geheel.

Ontwikkelings- en

Veranderingsprogramma’s

Daarnaast is ISAM gespecialiseerd in het ontwerpen en leveren van bedrijfsspecifieke ontwikkelings- en veranderingsprogramma’s. We doen dat voor uiteenlopende organisaties in Nederland, en voor multinationals en internationale teams wereldwijd. Deze programma’s maken we voor iedere organisatie op maat.

Onze

Kernbegrippen

  • Sinds 1996 programma’s voor meerdan15.000 marketing en sales professionals, commerciële leiders en commerciële teams.
  • Voor elke organisaties in Nederland of daarbuiten!
  • Programma’s op basis van het 70-20-10-framework van Charles Jennings (resp. leren door zelf te ervaren, te leren van anderen, en te leren door opleiding). Onze gemengde ontwikkelingsprogramma’s bevatten altijd verschillende methoden om een optimale impact te faciliteren.
  • Intensieve samenwerking met diverse toonaangevende universiteiten in Daarom baseren onze programma’s zich op de laatste wetenschappelijke inzichten in marketing en sales en beïnvloedende vakgebieden als neuro-wetenschap, psychologie, inkoop en bedrijfseconomie.
  • ISAM-teams met meertalige (business). Zij zijn expert op hun vakgebied en weten uit te dagen en te inspireren.

Specifieke

Uitgangspunten

Voor onze ontwikkelings- en veranderingsprogramma’s hanteren we altijd enkele specifieke uitgangspunten:

  • Opzet vanuit de business context van jouw organisatie, incl. het bedrijfsspecifieke ecosysteem
  • Aanvullend en specifieke insteek: het perspectief van de Inkoop-functie van uw klant
  • Combinaties van trainingen, coaching en individuele en team assignments
  • Gemiddelde doorlooptijd 12 – 24 maanden

Doel van de

Programma’s

  • Ontwikkeling van commerciële skills
  • Verandering van mindset
  • Stimuleren en versterken van de onderlinge samenwerking binnen en tussen de teams
  • Verbeteren van de commerciële processen
  • Empoweren professionals

Maatwerk

Meer informatie

“We practice, what we preach.”

Wil jij je sales organisatie ontwikkelen richting een volgende niveau of een sales academy bouwen voor jouw organisatie?

Neem direct contact op of laat je gegevens achter en onze learning & development architect neemt spoedig contact met je op.