Strategisch
Account
Management

Wil jij als ervaren sales professional je kennis en inzichten verder ontwikkelen aan de hand van de laatste (evidence-based) modellen en methodieken binnen je vakgebied? Versterk je kennis en begrip van markten, organisaties en mensen met de postacademische opleiding Strategisch Account Management van ISAM.

Brochure aanvragen Direct inschrijven
Home / Opleidingen / Strategisch Account Management

In het kort

Aantal dagen

8 dagen

Aantal sprekers

12 sprekers

Taal

Nederlands

Locatie

Utrecht

Kosten

€ 5.850,-

Certificaat

ISAM

  • Een gedreven (Key) Accountmanager die succesvoller wilt zijn binnen het sales vakgebied
  • Een afgeronde hbo- of academische opleiding en de relevante vaardigheidstrainingen.
  • Van grotere meerwaarde zijn voor je relaties op strategisch niveau.

Elke dag opnieuw nemen jouw relaties beslissingen in een complex samenspel van mensen, processen en mechanismen. Omdat die keuzes ook voor jou belangrijk zijn, is het essentieel om dat samenspel écht goed te begrijpen. Want pas dan kun je signalen eerder herkennen, sneller reageren en gerichter inspelen op ontwikkelingen en behoeften. Zo word je nog succesvoller in het bieden van meerwaarde en inspiratie voor je relaties.

Na succesvolle afronding van de postacademische opleiding ontvang je het officiële door de Academic Board erkende certificaat ‘Strategisch Account Management’.

De kosten van de achtdaagse opleiding bedragen € 5.850,-. Dit is inclusief opleidingsmateriaal en volledig verzorgde catering en exclusief 21% btw.

Learning Experience

De opleiding schematisch

Waardecreatie op markt- en ondernemingsniveau

prof. dr. Toni Sfirtsis

Kerndocent & Professor Marketing & Innovation TIAS Business School

Kracht van het overtuigen: bewuste en onderbewuste processen

dr. Roeland Dietvorst

Faculty Member Singularity University

Prospectanalyse, -selectie en- classificering

prof. dr. Toni Sfirtsis

Kerndocent & Professor Marketing & Innovation TIAS Business School

Aligning Key Stakeholder

Bram Fransen

Managing Director EQUANS, West NL

In 7-stappen Key Account Management Implementeren

Bart Logghe

Sales Transformation Leader

Design Thinking for Sales

Prof. Dr. Régis Lemmens

Professor Sales Management, Antwerp Management School & Kerndocent ISAM

Rendement op onderhandelen

mr. George van Houtem MBA

Auteur van o.a. De Dirty Tricks van het Onderhandelen & De psychologie van het onderhandelen

Succesvol shapen van de Buying Center

Henk Groeneveld

Performance Trainer ISAM & SalesTactics B.V.

Understanding Procurement

Harry Smeding

Strategic Sourcing & Procurement Coaching and Training

Persuasive communication(online & offline)

Jeroen Heun

Trainer & Coach in Communication Persuasion and Debate

Digitale Aandacht

Ayam van Bregt

Digitaal Strateeg

Een succesvol Tenderproces

Marco van Dongen

Manager Aanbestedingen, Implementaties, Subsidies en Verantwoording van Gro-up

10 Axioma’s van Sales

Roel van de Wiele

Auteur, Executive Coach, Keynote speaker, Trainer, Eigenaar van Atlas

Aanvalsplan (Afsluitende Business Case)

Barton Cleton

Chief Commercial Officer bij Container Centralen A/S

Prof. dr. Toni Sfirtsis

Kerndocent & Professor Marketing & Innovation TIAS Business School

Wanneer

Data van de opleiding:

2025-I

  • Dinsdag 18 maart
  • Dinsdag 25 maart
  • Dinsdag 8 april
  • Dinsdag 15 april
  • Donderdag 8 mei
  • Donderdag 15 mei
  • Dinsdag 27 mei
  • Donderdag 5 juni

Leerpunten

Van de opleiding:

  • Hoe breng je de key stakeholders van je relaties in kaart?
  • Wat zijn de laatste wetenschappelijke modellen en methoden?
  • Hoe kun je prospects analyseren, selecteren en classificeren?
  • Wat is de psychologie achter het overtuigen van je klant of prospect?

Strategisch Account Management

De docenten

Een greep uit de professoren en praktijkdocenten van de opleiding Strategisch Account Management: prof. dr. Régis Lemmens, mr. George van Houten, prof. dr. Toni Sfirtsis, Robbert van Velthijssen, Ayman van Bregt, drs. Lars Duursma….

prof. dr. Toni Sfirtsis

Kerndocent & Professor Marketing & Innovation TIAS Business School

dr. Roeland Dietvorst

Faculty Member Singularity University

Bram Fransen

Managing Director EQUANS, West NL

Bart Logghe

Sales Transformation Leader

prof. dr. Régis Lemmens

Professor Sales Management Antwerp Management School & Kerndocent ISAM

mr. George van Houtem MBA

Auteur van o.a. De Dirty Tricks van het Onderhandelen & De psychologie van het onderhandelen

Henk Groeneveld

Performance Trainer ISAM & SalesTactics B.V.

Harry Smeding

Strategic Sourcing & Procurement, Coaching and Training

Jeroen Heun

Trainer & Coach in Communication, Persuasion and Debate

Ayam van Bregt

Digitaal Strateeg

Roel van de Wiele

Auteur, Executive Coach, Keynote speaker, Trainer, Eigenaar van Atlas

Barto Cleton

Chief Commercial Officer bij Container Centralen A/S

Meer lezen

Brochure aanvragen

Vul hier je gegevens in en klik op ‘aanvragen’ om de opleidingsbrochure ‘Strategisch Account Management’ te ontvangen. Na je aanvraag nemen wij contact met je op om samen door het programma heen te lopen en te bekijken in hoeverre dit aansluit bij jouw ambitie.

“We practice, what you preach.”

    Ik ga akkoord met de privacyvoorwaarden.

    Strategisch Account Management

    Direct inschrijven?

    Website & design door: Rubberplants | Digital Agency

    Website & design door: Rubberplants | Digital Agency