Toni Sfirtis presenteert Waardecreatie op markt- en ondernemingsniveau

Strategisch
Account
Management

Wil jij als ervaren sales professional je kennis en inzichten verder ontwikkelen aan de hand van de laatste (evidence-based) modellen en methodieken binnen je vakgebied? Versterk je kennis en begrip van markten, organisaties en mensen met de postacademische opleiding Strategisch Account Management van ISAM.

Brochure aanvragen Direct inschrijven
Home / Opleidingen / Strategisch Account Management

In het kort

Aantal dagen

8 dagen

Aantal sprekers

13 sprekers

Taal

Nederlands

Locatie

Utrecht

Kosten

€ 5.850,-

Certificaat

ISAM

  • Een gedreven (Key) Accountmanager die succesvoller wilt zijn binnen het sales vakgebied
  • Een afgeronde hbo- of academische opleiding en de relevante vaardigheidstrainingen.
  • Van grotere meerwaarde zijn voor je relaties op strategisch niveau.

Elke dag opnieuw nemen jouw relaties beslissingen in een complex samenspel van mensen, processen en mechanismen. Omdat die keuzes ook voor jou belangrijk zijn, is het essentieel om dat samenspel écht goed te begrijpen. Want pas dan kun je signalen eerder herkennen, sneller reageren en gerichter inspelen op ontwikkelingen en behoeften. Zo word je nog succesvoller in het bieden van meerwaarde en inspiratie voor je relaties.

Na succesvolle afronding van de postacademische opleiding ontvang je het officiële door de Academic Board erkende certificaat ‘Strategisch Account Management’.

De kosten van de achtdaagse opleiding bedragen € 5.850,-. Dit is inclusief opleidingsmateriaal en volledig verzorgde catering en exclusief 21% btw.

Learning Experience

De opleiding schematisch

Dag 1

  • Waardecreatie op marktniveau
  • Kracht van het overtuigen: bewuste en onderbewuste processen

Dag 2

  • Prospectanalyse, -selectie en -classificering
  • Aligning Key Stakeholder

Dag 3

  • In 7-stappen Key Account Management Implementeren
  • Design Thinking for Sales

Dag 4

  • Rendement op onderhandelen

Dag 5

  • Succesvol shapen van de buying center
  • Understanding Procurement

Dag 6

  • Persuasive communication (online & offline)
  • Digitale Aandacht

Dag 7

  • Een succesvol Tenderproces
  • 10 Axioma’s van Sales

Dag 8

  • Aanvalsplan (Afsluitende Business Case)

Waardecreatie op marktniveau

prof. dr. Toni Sfirtsis

Kerndocent & Professor Marketing & Innovation TIAS Business School

Kracht van het overtuigen: bewuste en onderbewuste processen

dr. Roeland Dietvorst

Faculty Member Singularity University

Prospectanalyse, -selectie en- classificering

prof. dr. Toni Sfirtsis

Kerndocent & Professor Marketing & Innovation TIAS Business School

Aligning Key Stakeholder

Bram Fransen

Managing Director EQUANS, West NL

In 7-stappen Key Account Management Implementeren

Bart Logghe

Sales Transformation Leader

Design Thinking for Sales

Prof. Dr. Régis Lemmens

Professor Sales Management, Antwerp Management School & Kerndocent ISAM

Rendement op onderhandelen

mr. George van Houtem MBA

Auteur van o.a. De Dirty Tricks van het Onderhandelen & De psychologie van het onderhandelen

Succesvol shapen van de Buying Center

Henk Groeneveld

Performance Trainer ISAM & SalesTactics B.V.

Understanding Procurement

Harry Smeding

Strategic Sourcing & Procurement Coaching and Training

Persuasive communication (online & offline)

Jeroen Heun

Trainer & Coach in Communication Persuasion and Debate

Digitale Aandacht

Ayam van Bregt

Digitaal Strateeg

Een succesvol Tenderproces

Marco van Dongen

Manager Aanbestedingen, Implementaties, Subsidies en Verantwoording van Gro-up

10 Axioma’s van Sales

Roel van de Wiele

Auteur, Executive Coach, Keynote speaker, Trainer, Eigenaar van Atlas

Aanvalsplan (Afsluitende Business Case)

Barton Cleton

Chief Commercial Officer bij Container Centralen A/S

Prof. dr. Toni Sfirtsis

Kerndocent & Professor Marketing & Innovation TIAS Business School

Wanneer

Data van de opleiding:

2025-II

  • Donderdag 11 september
  • Donderdag 18 september
  • Dinsdag 30 september
  • Dinsdag 7 oktober
  • Donderdag 30 oktober
  • Donderdag 6 november
  • Donderdag 20 november
  • Donderdag 27 november

Leerpunten

Van de opleiding:

  • Hoe breng je de key stakeholders van je relaties in kaart?
  • Wat zijn de laatste wetenschappelijke modellen en methoden?
  • Hoe kun je prospects analyseren, selecteren en classificeren?
  • Wat is de psychologie achter het overtuigen van je klant of prospect?

Strategisch Account Management

De docenten

Een greep uit de professoren en praktijkdocenten van de opleiding Strategisch Account Management: prof. dr. Toni Sfirtsis, dr. Roeland Dietvorst, Bram Fransen, Bart Logghe, prof. dr. Régis Lemmens, mr. George van Houten, Henk Groeneveld, Harry Smeding, Jeroen Heun, Ayman van Bregt, Marco van Dongen, Roel van de Wiele en Barto Cleton.

Toni Sfirtsis

prof. dr. Toni Sfirtsis

Kerndocent & Professor Marketing & Innovation TIAS Business School

Roeland Dietvorst

dr. Roeland Dietvorst

Faculty Member Singularity University

Bram Fransen

Bram Fransen

Managing Director EQUANS, West NL

Bart Logghe

Bart Logghe

Sales Transformation Leader

Régis Lemmens

prof. dr. Régis Lemmens

Professor Sales Management Antwerp Management School & Kerndocent ISAM

George Van Houtem

mr. George van Houtem MBA

Auteur van o.a. De Dirty Tricks van het Onderhandelen & De psychologie van het onderhandelen

Henk Groeneveld

Henk Groeneveld

Performance Trainer ISAM & SalesTactics B.V.

Harry Smeding

Harry Smeding

Strategic Sourcing & Procurement, Coaching and Training

Jeroen Heun

Jeroen Heun

Trainer & Coach in Communication, Persuasion and Debate

Ayman van Bregt

Ayam van Bregt

Digitaal Strateeg

Marco van Dongen

Manager Aanbestedingen, Implementaties, Subsidiesen Verantwoording van Gro-up

Roel van de Wiele

Roel van de Wiele

Auteur, Executive Coach, Keynote speaker, Trainer, Eigenaar van Atlas

Barto Cleton

Barto Cleton

Chief Commercial Officer bij Container Centralen A/S

Meer lezen

Brochure aanvragen

Vul hieronder je gegevens in en klik op ‘aanvragen’ om de opleidingsbrochure ‘Strategisch Account Management’ te ontvangen. Na je aanvraag nemen wij contact met je op samen door het programma heen te lopen en te bekijken in hoeverre dit goed aansluit bij jouw ambitie.

“We practice, what you preach.”

Leading Commercial Teams Brochure

Brochure aanvragen SAM

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Strategisch Account Management

Direct inschrijven?

Inschrijven SAM

"*" geeft vereiste velden aan

Stap 1 van 3

Gegevens van deelnemer

Website & design door: Rubberplants | Digital Agency

Website & design door: Rubberplants | Digital Agency