WAARDECREATIE OP MARKT- EN ONDERNEMINGSNIVEAU

prof. dr. Toni Sfirtsis
Kerndocent & Professor Marketing & Innovation TIAS Business School
Psychology of persuasion

dr. Roeland Dietvorst
Facility Member Singularity University
De opleiding Strategisch Account Management is gericht op ervaren sales professionals die hun kennis en inzichten verder willen ontwikkelen en juist ook op zoek zijn naar de laatste (evidence-based) modellen en methodieken. De opleiding versterkt je kennis en begrip van markten, organisaties en mensen.
Aantal bijeenkomsten
Taal
Aantal sprekers
Officieel postacademisch
Ook jouw relaties nemen beslissingen in een complex samenspel van mensen, processen en mechanismen. In deze dynamiek nemen zij beslissingen die voor jou van belang zijn. Essentieel is daarom die omgeving werkelijk te begrijpen. Want pas dan kun je signalen eerder herkennen, sneller reageren en gerichter inspelen op ontwikkelingen en behoeften. Dat inspireert en maakt je succesvoller in het creëren van waarde voor je relaties.
Na het succesvol afronden van de opleiding ontvangt men een door de European Academic Sales Board erkende officiële certificaat ‘Strategisch Account Management’.
De kosten van de achtdaagse opleiding met sales executive coaching bedragen € 5.850,- inclusief opleidingsmateriaal en volledig verzorgde catering. Dit bedrag is exclusief 21% BTW.
Learning Experience
Kernbegrippen
Strategisch Account Management
Een greep uit de professoren en praktijkdocenten van de opleiding Strategisch Account Management: prof. dr. Régis Lemmens, mr. George van Houten, Hans Hopmans, prof. dr. Toni Sfirtsis, mr. drs. Bert Duijnstee, Robbert van Velthijssen, Ayman van Bregt, dr. Wouter van den Berg, drs. Lars Duursma….
Meer lezen
Vul je gegevens in om een opleidingsbrochure “Strategisch Account Management” te ontvangen.
Na een brochure-aanvraag nemen wij graag contact met je op.
Strategisch Account Management
© 2023 ISAM | Privacybeleid - Cookiebeleid - Voorwaarden ISAM
Website & design door: Rubberplants | Digital Agency