Over ISAM

Het Institute for Sales And Marketing, kortweg ISAM, is dè Trusted Advisor voor klanten bij het vormgeven, implementeren én empoweren van commerciele transformaties.

Onze

Doelstelling

  • Persoonlijke groei van jou als marketing- / salesprofessional en het ontwikkelen van je competenties.
  • Groei van jouw organisatie en het verbeteren van de prestaties van individuen, commerciële teams en commerciële organisatie als geheel.

Onze

Aanpak

Het programma van ISAM bestaat uit 4 onderdelen:

  1. Postacademische opleidingen (doel: persoonlijke ontwikkeling):
  2. In-company opleidingen en programma’s op maat (doel: verbetering prestaties individu, teams en organisatie):
  3. Projects (doel: advisering over en implementatie van commercieel beleid en commerciële organisatie)
  4. Professionals experts (doel: advies en hands-on begeleiding op consultancy- en interim basis)

Wetenschappelijke +

Pragmatische benadering

Al sinds onze start kiest ISAM voor een tweeledige insteek:

(1) wetenschappelijk onderzoek naar ontwikkelingen van marketing en sales, en
(2) een pragmatische vertaling van onze wetenschappelijke expertise naar de dagelijkse praktijk.

Bij ons onderzoek betrekt ISAM ook de ontwikkelingen in beïnvloedende vakgebieden als neuro-wetenschap, psychologie, inkoop en bedrijfseconomie. Deze state-of-the-art kennis is het fundament van ons programma, dat continu wordt gevoed met de laatste wetenschappelijke inzichten.

Ons team van gerenommeerde professoren van toonaangevende universiteiten en ervaren practicionars geeft inhoud en vorm aan ons programma. Met deze benadering onderscheidt ISAM zich van andere marketing- en salesopleidingsinstituten, en adviesbureaus.

EURASB

European Academic Sales Board

Het hoge kennisniveau en de continue doorontwikkeling van ISAM’s curriculum wordt bewaakt door de European Academic Sales Board (EURASB), een onafhankelijke denktank van professoren met een lange staat van dienst vanwege hun leidende rol en innovatief werk op hun vakgebied. Zij zijn autoriteit op hun vakgebied en wetenschappelijk verbonden aan verschillende vooraanstaande universiteiten in Europa. Hierdoor wordt de European Academic Sales Board erkend in haar leidende rol als wetenschappelijke denktank die bijdraagt aan next-level executieve education.

Advies

Meer informatie

“We practice, what we preach.”

Wil jij je sales & marketing organisatie ontwikkelen richting een volgend niveau of een veranderproject voortdrijven en het team hierin meekrijgen?

Neem direct contact op of laat je gegevens achter en onze business consultant neemt spoedig contact met je op.